GENETEC Retail Sense

Gelişmiş perakende, alış-veriş analizleri kullanarak müşterilerinizin davranışlarını ilgi alanlarını ve tüketim alışkanlıklarını inceleyin, onları daha yakından tanıyın.

E- Ticaretin yaygınlaşması ile perakende alış-veriş alışkanlıkları da günden güne değişiyor. Artan tüketici beklentileri karşısında mağazalarda ki işletme dinamikleri de değişim gösteriyor. Müşterilerine daha iyi hizmet verebilmek için firmaların, gereksiz bilgi kirliliğini azaltarak daha duru veriler ile hareket ederek, müşterilerin güven ve sadakatini kazanarak satış oranlarını arttırabilirler.

GENETEC Retail Sense Video analitik raporları, halihazırda topladığınız bilgileri değerli, anlam içeren tüketici bilgilerine dönüştürerek müşteri davranışlarını çözmenize ve alışveriş oranlarınızı arttırmanıza olanak sağlar

Mağaza İçi Karlılığı Nasıl Artırabilirim?

Ziyaretçi – Müşteri Trafiği:
Mağazalara giren çıkan müşterileri sayan bağımsız sistemlerinden daha fazlasına ihtiyacınız olacak. Her bir mağazada bulunan sayma sistemlerden ayrı ayrı veri toplamak yerine, tamamının bağlı olduğu merkezi bir sistemin size katacağı bilgi ve analiz yetenekleri sayesinde edindiğiniz toplu yaya trafiği bilgilerini pazarlama yazılımları birleştirerek daha iyi pazarlama için nelere ihtiyacınız olduğunu belirleyebilirsiniz. GENETEC Retail Sense pazarlama ile ilgili kampanyalarınız sırasında, gelişen müşteri alışveriş ve trafiğinin istatistiğini  çıkararak sizlere tek bir ekranda sunar. Böylece yapmış olduğunuz pazarlama faaliyetleri ve promosyonların müşteri üzerinde ne kadar etkili olduğunu inceleyebilir, sonuçlara göre bu faaliyetleri tekrar edebilir veya yararsız olduğunu görerek kaldırabilirsiniz.

GENETEC Retail Sense: Pazarlama ile ilgili kampanyalarınız sırasında, gelişen müşteri alışveriş ve trafiğinin istatistiğini çıkararak sizlere tek bir ekranda sunar. Böylece yapmış olduğunuz pazarlama faaliyetleri ve promosyonların müşteri üzerinde ne kadar etkili olduğunu inceleyebilir, sonuçlara göre bu faaliyetleri tekrar edebilir veya yararsız olduğunu görerek kaldırabilirsiniz.

Erişim ve Dönüşleri Hızlandırma:
Tüketicilerin %90’ının, bilgili bir mağaza personeli tarafından yardım edildiğinde Alış-Veriş yapma olasılığının daha yüksek olduğunu biliyor musunuz? *. Mağaza içi alışveriş yapanlar birebir yüz yüze satış yapılan mağazaları seçerler, çünkü sadece maldan daha fazlasını ararlar – “bir iletişim” ararlar. Mağaza içi uzmanlık, satın alma hacmini yönlendirirken, alışveriş yapan müşterileri personelinizle buluşturmak ya da takip edebilmelerini sağlamak zor olabilir.

Net ve gerçek veriler ile kararlar alın: Başarılı olmak için ticari, tedarik zinciri ve müşteri verilerini görebilmeniz ve anlayabilmeniz gerekir. Bu kadar çok farklı bilgi kaynağından gelen parçaları bir araya getirmek zor olabilir.

Retail Sense ile önemli olan verilerden yararlanarak en iyi şekilde sonuç edinebilirsiniz. Buda operasyonlarınız hakkında genel bir bakış açısı sağlar ve tek bir platformda daha bilinçli ürün yerleşimi ve mağaza düzeni hakkında kararlar almanız için size fikir verir.

''Security Center” Yazarkasa İşlem Bulucu ile POS Kayıt Aramalarınız Hızlandırın''





Kimler Yararlanabilir?

Perakende Mağazaları
Trafiği analiz ederek ve dönüşüm oranlarını doğrudan mağaza promosyon takviminize bağlayarak kampanya ve promosyon etkinliğini artırın. Hangi pazarlama faaliyetlerinin ve vitrinlerin tüketicileri mağazaya çektiğini belirleyin. Vitrin sunum ve reklam tabelalarınızı bu verilere bakarak yeniden oluşturun.

Perakende Operasyon Yöneticileri
Müşteri davranışlarını neyin yönlendirdiğini anlamak için birden çok konumdan gerçek zamanlı mağaza içi performansı bir bakışta görün. Anlık ve istenmeyen durumları, personeli anlık bildirimler ile yönlendirerek müşteri yoğunlukları ile karşılamak için optimize ederek istenilen sonuçlara dönüştürün.

Tezgâh ve Ürün Rafları
Mükemmel ürün yerleşimi ve mağaza içi düzen için müşterilerin davranış eğilimlerini ortaya çıkarın. Hesaplanmış bir ürün yerleşim ve dağılımı için stok durumunuzu, çeşitli mağazalardaki eğilimlere göre uyarlayacak bilinçli kararlar alın.

GENETEC’ in müşteri davranışını çözmenize nasıl yardımcı olabileceğini öğrenin, veri toplamanın değerini anlayın.